There was an error in this gadget

Kolam Ikan PaksuWan

Sapa-sapa yang nak bagi ikan dalam kolam ikan PaksuWan di atas tu makan sila klik kat kolam tu nnti akan muncul makanan ikan-ikan tu warna kuning... kalau tak bagi kesian kat ikan-ikan sebab dah lama PaksuWan tak bagi ikan-ikan tu makan huhu...

Monday, January 17, 2011

Adoyai... Mengantok suda...


salam.., apa khabar semua...?? PaksuWan malam ni rasa nak tidor lewat lah pulak..,tapi nak buat macm mna ?? esok Paksuwan mesti bagun awal sbb ada kerja yang perlu dilaksanakan... hrmmm... macm mna pun... you guys be happy with family or friends k bye... salam...:)

No comments:

Post a Comment